Bularreko minbiziaren nazioarteko eguna

19-10-2020

Ile-apainketako estilismoko eta zuzendaritzako goi-mailako 2. mailako ikasleek keinu bat egin nahi izan diote bularreko minbiziaren nazioarteko eguna.

Euskadin STEAM Hezkuntza sustatzeagatik aintzatetsia izan da San Jorge LHII

2020-07-02

Eusko Jaurlaritzako Hezkuntza Sailak, Innobasque Berrikuntzaren Euskal Agentziarekin batera, STEAM Euskadi zigiluarekin saritu du San Jorge LHII, Euskadin Steam Hezkuntza sustatzeagatik.

Garuna urrutiko kontrol gisa

2020/06/22

CIFP San Jorgeko ikertzaileek BCI sistema batekin lortu dute auto elektroencefalogramatik (EEG) seinalea kontrolatzeko auto baten mugimenduak kontrolatzea.

LAGUNTZEKO GAUDE + 1.500 unitate banatu

2020/06/03

CIFP San Jorge LHII berean komunitateari aurre COVID-19 hiru hilabete izan dugu, diseinatzeko produktu eta izan diren hartutako sorta zabal bat zatitan banatu Santurtzi Irratia eta gure harreman profesionalak sarea lantzeko epidemia laguntzen eskainitako gara lehen lerroko profesionalak

Academy Years of Service Recognition: Cisco

2020/03/28

IFP San Jorge LHIIk Cisco erakundearekin mundu mailan aitortutako telekomunikazio eta informatika ikastaroetan instrukzio aktiboko 5 urteko intsignia jaso du

TAILERRA: 3D inprimaketa

02/03/2020

San Jorge CIFPko Elektrizitate eta Elektronikako irakasleek irakasten diete E.S.O.-ko ikasleei. I.E.S. Zunzunegui, zer jakin behar dute etorkizunean lanpostuak sartzeko

SICUR: Nazioarteko Segurtasun Erakusketa

2020/02/20

Elektrizitate eta Elektronika Saileko irakasleak Madrilera joango dira Nazioarteko Segurtasun Erakusketara, hau da, Espainiako segurtasunerako nazioarteko erreferentzia handia da. Bi urtez behin, segurtasun globaleko enpresa, elkarte, profesional eta erabiltzaileak biltzen ditu Madrilen esparru publiko eta pribatuetan.

INSER ROBOTICA: Emakume Teknologikoa

2020/02/20

Elektrizitate eta Elektronika Saileko irakasleek Inser Reboticaren instalazioak bisitatu dituzte, 1986an sortua, 1973an Espainian lehenengo robot integratua egin zuen beste enpresa batetik, industria errealitatea barrutik ikusi dute, aurreiritzi zaharrak baztertu eta ezagutzea Lehen eskuko ingurune teknologikoki aurreratuak.

Ikasenpresa IX. Azoka

2020/02/20

Joan den otsailaren 6an, IX. Ikasenpresa Azoka egin zen Eibarren, eta Euskadiko LHko 2.200 ikasle inguru bertaratu ziren, 442 proiekturekin. CIFP San Jorge LHII zentroak lau proiektu aurkeztu ditu: batetik, Ibilgailu Automobilen Elektromekanikako EMHZko 2. mailako ikasleek aurkeztutakoak, eta, bestetik, Kalitatearen Analisi eta Kontrolerako Laborategiko GMHZko 2. mailako ikasleek aurkeztutakoak.
Zorionak guztioi egindako lanagatik!

TAILERRA: Tour birtuala

14/02/2020

San Jorge CIFPko Elektrizitateko eta Elektronikako irakasleek Zunzunegui IES DBHko ikasleei argazkiak egiten dituzte 360º-an